Długoletnie doświadczenie oraz zaangażowanie PLASTJAN w zakresie udoskonalania procesów zarządzania przekładają się na konsekwentne podnoszenie poziomu jakości świadczonych usług i tym samym satysfakcji klientów.

 

NASZE DZIAŁANIA UKIERUNKOWANE SĄ NA REALIZACJĘ POLITYKI PROJAKOŚCIOWEJ.

PRIORYTETY PLASTJAN TO:

 

  • stałe podnoszenie jakości usług, a także poszerzanie ich zakresu z intencją jak najpełniejszego zaspokajania oczekiwań Klientów
  • skuteczne wdrażanie najnowszych światowych rozwiązań podnoszących jakość świadczonych usług
  • oddziaływanie na jakość we wszystkich fazach realizacji usługi
  • filozofia „elastyczności” we współpracy z Klientami i Partnerami biznesowymi
  • podnoszenie świadomości pracowników i współpracowników poprzez regularne szkolenia oraz budowanie polityki jakości opierających się na najwyższych standardach

 

PLASTJAN ISO 9001

ZALETY CERTYFIKATU ISO

    • zapewnienie powtarzalności usługi wysokiej jakości, ustandaryzowanie prac
    • świadome doskonalenie własnych działań
    • możliwość ofertowania swoich usług firmom, które wymagają posiadanie ISO
    • zapobieganie błędom i reklamacjom
    • formalne potwierdzenie usług najwyższej jakości, zwłaszcza dla firm zagranicznych

This post is also available in: enEnglish (angielski)